Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΥΚΟΝΟΣ ΖΟΟ

Αγαπητοί φίλοι του Mykonos Zoo,
Κουκιά είναι τα άψητα
Κουκιά και τα ψημένα
Κάλλιο τα λόγια τ’ άπωτα
Παρα τα ειπωμένα.

Έτσι και εγώ δεν σας κρύβω ότι νοιώθω την ανάγκη να σας εξηγήσω για τους λόγους που με οδήγησαν να είμαι υποψήφιος στις ερχόμενες Δημοτικές εκλογές.
Θέλω να ευχαριστήσω το Mykonos Zoo που πάντα αποδεικνύει πόσο φιλόξενο είναι και πόσο πολύ αγαπάει το νησί, έστω και με τον δικό του τρόπο που πολλοί δεν καταλαβαίνουν.
Για όσους δεν με ξέρετε, με λένε Λευτέρη Σικινιώτη. Είμαι Μυκονιάτης και έχω ένα εστιατόριο στον Ορνό.
Στο blog αυτό έχω κατά καιρούς αναφέρει τις σκέψεις μου, συνήθως με το ψευδώνυμο mykonoss. Επίσης, άσχετα με την θέση που τώρα σας παρουσιάζω, έχω δημιουργήσει μαζί με την σύζυγο μου την ΜΚΟ ΘΕΛΗΣΗ ΜΥΚΟΝΟΥ.
Δεν θα αναφερθώ στο βιογραφικό μου, έτσι και αλλιώς τις τελευταίες μέρες ο Μυκονιάτης βομβαρδίζεται από βιογραφικά. Όμως στην ζωή μου έως τώρα μπορώ να πω ότι έχω δουλέψει πολύ και πάντα τίμια, έχω ασχοληθεί με τον τουρισμό, το marketing, την εκπαίδευση και το περιβάλλον.
Πολλές φορές από τον χώρο αυτό έχουμε κρίνει και έχουμε κατακρίνει τους συμμετέχοντες στον συνδυασμό του Μέγα.  Να ξέρετε ότι είμαι και εγώ μαζί σας και θα είμαι ο πρώτος που θα καταδικάσει τους ένοχους για κακοδιαχείριση στον Δήμο.
Όμως, έχω μπερδευτεί. Ναι, αλήθεια σας λέω, αν ξεφύγουμε από το πολιτικό πάθος, θα δυσκολευτούμε να αποδείξουμε ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι και οι πραγματικοί ένοχοι και όχι κάποιοι άλλοι που τώρα είναι κατήγοροι. Ίσως απλώς γινόμαστε πιόνια ενός αποπροσανατολισμού που όπως είναι φυσικό, θα οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα.
Αλλά αγαπητοί bloggers, εντέλει ποιο είναι το πραγματικό μας πρόβλημα; Να βρεθούν οι κλέφτες του ποσού των 900.000 €, ή να αποφασίσουμε ποιος θα διαχειριστεί σωστά τα 30.000.000 € που είναι ο ετήσιος προϋπολογισμός του Δήμου;
Δεν έπρεπε να χαλάμε τον χρόνο μας σε τέτοια θέματα διότι πιστεύω ότι απλώς είναι ένας ατέρμονος  βρόγχος (loop) που μας αποπροσανατολίζει όλους μας. Βλέπουμε το δέντρο και όχι το δάσος, σε μία ιστορία που έχει ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟ ΤΕΛΟΣ και είναι ελάχιστη μπροστά στα προβλήματα του τόπου αλλά και στα συμφέροντα που υπάρχουν.
Δεν θα μπω στο παιχνίδι του κυνηγιού των μαγισσών. Ποιος είναι ένοχος, ποιος είναι πιο ένοχος, ποιος δεν είναι καθόλου ένοχος μιας που δεν πάταγε στον Δήμο, πόσα χρόνια ένοχος θα μπορούσε να είναι ο καθένας από τους φερόμενους ως πρωταγωνιστές, ποιος ήξερε και πόσο καιρό και τόσα άλλα… Τραβάω μία γραμμή, τα σβήνω από το μυαλό μου, ξέρετε την άποψη μου άλλωστε, την έχω εκφράσει στο παρελθόν δεν την αλλάζω, τιμώ τις θέσεις μου που βασίζονται στην διαφάνεια και μόνο..
Άραγε ποια αξία είναι μεγαλύτερη; Τα 800.000 € ή τα παιδιά μας που δεν αποκτούν επαρκείς γνώσεις μέσα από τα ακατάλληλα σχολεία;
Μήπως τα 800.000 € είναι σημαντικότερα από το περιβάλλον που έχει βιαστεί σε ένα νησί που κατοικείται από 10.000 αδιάφορους; (επι συνόλου 11.000 κατοίκων)
Για σκεφτείτε τα προβλήματα στο κανονικό τους μέγεθος… Το θέμα μας είναι ηθικό, η κλοπή δεν μετριέται με ποσά, οι αξίες μας ισοπεδώνονται. 

Πολλοί φίλοι μου διερωτούνται γιατί και εγώ μαζί με κάποιους που κατηγορούνται στα πηγαδάκια.
Η θέση μου είναι απλή και τίμια.
Πρώτον, δεν πιστεύω τα πηγαδάκια, δεν μου αρέσουν οι τύποι που απλώς έχουν λόγια και όχι έργα. Ο καθένας έχει δικαίωμα να έχει και να εκφράζει γνώμη, αλλά ας ακούσουμε και τις άλλες απόψεις. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΟΗΘΟΎΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;
Με νοιάζει όμως το αύριο. Πονάω γι’ αυτό που βλέπω και ζώ.
Πονάω σαν Μυκονιάτης γιατί βλέπω μία Μύκονο με λάθος  αναπτυξιακό πρότυπο, με κουρασμένο τουριστικό προϊόν, με τάσεις για υποβάθμιση (χορεύτριες, σεξοτουρισμός, προκλητικές αφίσες), κακή αισθητική, θόρυβο, βαβούρα, γενικά μία Μύκονος που δεν αρέσει σε κανέναν από εμάς.
Πονάω σαν γονιός διότι βλέπω μία νεολαία με λάθος πρότυπα, με σπορ τα σφηνάκια από τα 14, με μόνη εξέλιξη αυτή των κινητών τους, μακριά από προσπάθεια μάθησης, γνώσης, αγώνα, διεκδίκησης, προβληματισμού, βελτίωσης.
Πονάω για την Παιδεία. Πιστεύω ότι έπρεπε να είναι πρότυπο σε όλη την Ελλάδα. Είναι αδιανόητο η Μύκονος να μην μπορεί να έχει έναν επιτυχόντα σε Ιατρική Σχολή ή κάπου με υψηλές βάσεις. Είναι αδιανόητο να στοιβάζονται τα παιδιά μας σε ακατάλληλες αίθουσες με μόνη προσμονή το διάλειμμα. Ακόμη δεν κατάλαβα γιατί το Ψηφιακό Σχολείο δεν είναι στην Μύκονο ή η ψηφιακή βιβλιοθήκη της Κοζάνης γιατί δεν είναι στην Ανω Μερά.

Πονάω για την Υγεία, για την Τρίτη ηλικία για τόσα άλλα θέματα που όλοι μας τα νοιώθουμε και όλους μας προβληματίζουν. Παρακαλούμε όλοι να μην αρρωστήσουμε αλλά αν κάτι πάθουμε, μακάρι να είναι καλοκαίρι ώστε να έχουμε γιατρούς και καράβια…

Ο λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος θα διερωτηθεί, ‘ καλά, γιατί λοιπόν είσαι με τον Μέγα; Αυτός δεν είναι υπεύθυνος γι’ αυτά που θέλεις να αλλάξεις;’
 Η απάντηση μου είναι απλή. Δεν είναι αυτός. Ο Μέγας, θα δοκιμαστεί πρώτη φορά σαν εκλεγμένος Δήμαρχος. Εύχομαι και πιστεύω ότι  είναι ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ που θα προσπαθήσει περισσότερο αλλά και που εκφράζει την Αλλαγή του κατεστημένου που ζούμε τα τελευταία χρόνια. 
Μαζί με τον νέο Δήμαρχο, πρέπει να είμαστε όλοι. Όχι μόνο σαν υποστηρικτές αλλά και σαν καλόβουλοι κριτές ώστε να μην γίνουν άλλα λάθη.
Βέβαια,  όπως είναι σύνηθες την προεκλογική περίοδο, ζητάω την στήριξη σας. Όμως δεν είναι μόνο αυτό που ζητάω από εσάς. Ζητάω τα ανοίξετε τα μάτια σας, να δείτε τα προβλήματα στην πραγματική τους διάσταση. Μακάρι ο καθένας από εμάς να αποφασίσει μετά από σκέψη και όχι από αντίδραση, πάθος, ή μίσος. Βλέπετε, αποφασίζουμε για το νησί μας για τα επόμενα τρία περίπου χρόνια!
Με μεγάλη χαρά θα απαντήσω σε κάθε ερώτηση ή διαφορετική άποψη. mykonoss@yahoo.com.
Θα τελειώσω την τοποθέτηση αυτή με ένα ανέκδοτο, έτσι για να ελαφρύνουμε το κλίμα και να προβληματιστούμε….

Κάποτε τα ζώα της ζούγκλας αποφάσισαν να κάνουν τουαλέτες για να σταματήσει επιτέλους η αναρχία στην ζούγκλα και να έχουν καλύτερο περιβάλλον.
Λίγες μέρες μετά πέρασε το λιοντάρι από τις τουαλέτες και βλέπει έκπληκτος την μαϊμού να μην τις χρησιμοποιεί, αλλά να κάνει την ανάγκη της 20 μέτρα παρακάτω.
-          Μαϊμού τι κάνεις εκεί;
-          Ε, Βασιλιά μου, ξέρεις…
-          Τι τα μασας ρε, γιατί δεν πάς και συ στην τουαλέτα που είναι τόσο κοντά;
-          Ε να, ξέρεις, την άλλη φορά που είχα πάει, ήταν και ο ελέφαντας εκεί…
-          Και λοιπόν τι έγινε που ήταν ο ελέφαντας; Μήπως μύριζε;
-          Όχι, δεν είναι αυτό, να μόλις είχα τελειώσει και αυτός έβγαλε το κεφάλι του δειλά δειλά και με ρώτησε «Δε μου λες, …. Μαδάς;»
-          ‘’Όχι δεν μαδάω’’ του απάντησα.
-          Και;
-          Και… με πήρε και σκουπίστηκε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου