Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Η αξιολόγηση μπορεί να είναι υποκειμενική και όχι αντικειμενική.
Κάθε μητέρα αν ρωτηθεί για το παιδί της, το αξιολογεί σαν το καλύτερο παιδί του κόσμου.
Κάπως έτσι έγινε και με τις επιτροπές του Δήμου Μυκόνου. Εγώ έχω την ατυχία αλλά και την τιμή να μην είμαι ένα από τα παιδιά του συστήματος.
Μη νομίζετε ότι είναι εύκολο. Μην νομίζετε ότι δεν έχει κόστος.
Όμως, πιστεύω ότι αυτοί που με ψήφισαν σαν ένατο στον συνδυασμό αυτό περίμεναν. Κάτι διαφορετικό, κάποιον που να μην αλλάζει ετικέτες σαν τα πουκάμισα.
Έτσι και αλλιώς, ακόμη και να συμμετείχα σε κάποια από τις επιτροπές, θα ήμουν απλώς θεατής, μιας και η γραμμή πλεύσης προϋπάρχει και οι αποφάσεις κατά το πλείστον είναι προειλημμένες.

Δυστυχώς οι αρχές μου, η ηλικία μου και η πορεία μου δεν μου επιτρέπει να αλλάξω τώρα.
Ο καλύτερος τρόπος να πιάσεις ένα λαγό, είναι να κρυφτείς πίσω από έναν θάμνο και να βγάλεις έναν ήχο σαν καρότο.
 Εγώ δεν μπορώ να το κάνω διότι δεν ξέρω πώς κάνει το καρότο….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου