Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΣ

Λίγα λόγια για τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου.
Σίγουρα πρέπει να μας ενώνει η αγάπη για το νησί. Σίγουρα δεν πρέπει να έχουμε αντιθέσεις, πόσο μάλλον όταν ανήκουμε σε μια παράταξη και έχουμε ένα κοινό σκοπό.
Όμως η τελευταία φραστική επίθεση που δέχθηκα στο Δημοτικό Συμβούλιο της 30/6, καθώς επίσης και ο τρόπος λειτουργίας του ίδιου του συμβουλίου, δεν μου αφήνουν άλλο περιθώριο παρά να προχωρήσω σε αυτή την ανάρτηση.
Επι του πρώτου θέματος.
Είπε ο κ. Πρόεδρος του ΔΣ ότι έχω μπερδέψει τον απολογισμό με τον ισολογισμό και τον προϋπολογισμό.
Λυπάμαι που θα τον στεναχωρήσω, αλλά εγώ δεν τα έχω μπερδέψει. Έχω ξεκάθαρη εικόνα, έχω συντάξει άπειρες φορές τέτοιες αναφορές αλλά και στην καθημερινότητα μου χειρίζομαι τέτοια και άλλα εργαλεία και ακόμη σε δυσκολότερες εφαρμογές (πχ μεταβλητές κλπ).
Όχι κ. Πρόεδρε, δεν τα έχω μπερδέψει εγώ. Λυπάμαι αλλά εσείς τα έχετε μπερδέψει. Απόδειξη τα παρακάτω:
  1. Δεν ξέρατε τίποτε σχετικά με τις ερωτήσεις που σας έκανα για τον Προϋπολογισμό. Η δικαιολογία είναι ότι μόλις τον λάβατε κλπ. Λυπάμαι, αλλά φοβάμαι ότι ούτε οι συμμετέχοντες στην Οικονομική επιτροπή ήξεραν κάτι, όπως βέβαια και οι υπόλοιποι Δημοτικοί Σύμβουλοι. Ακόμη και τώρα δεν μπορείτε να τον διαβάσετε. Αν τον διαβάσετε καλά, αν δεν γίνουν μαγειρέματα στους χαρακτηρισμούς των διαφόρων εγγραφών, τότε απλώς θα δούμε στο τέλος του χρόνου ότι κανένα νούμερο του δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα. Δεν είναι κακό, στην Ελλάδα έχουμε παράδοση στους άσχετους υπολογισμούς, μερικοί όπως τους εξωτερικούς συμβούλους σας το έχουν κάνει και επάγγελμα…
  2. Εσείς δεν είστε αυτός που ακριβοπληρώνει εξωτερικούς συνεργάτες για να συντάξουν τις αναφορές αυτές, όταν την ίδια στιγμή παραμερίζονται οικονομική υπηρεσία και έμπειροι σύμβουλοι;
  3. Ο απολογισμός δεν είναι συρραφή αποφάσεων. Δεν είμαστε μοδίστρες, αλλά αιρετοί εκπρόσωποι κάποιων ταλαιπωρημένων Δημοτών. Οφείλουμε όλοι, αλλά πρώτα εσείς και ο κ. Δήμαρχος, να έχουμε πλήρη άποψη για τα στοιχεία που αναφέρονται. Μην ξεχνάτε ότι προηγούμενα χρόνια πέρναγαν απαρατήρητα από όλους εσάς τους παλιούς όλα τα ποσά. (τέλη παρεπιδημούντων, παραλίες, κοινόχρηστοι χώροι κλπ).  Όλα τα σκάνδαλα δεν είχαν περάσει σαν απολογισμός, προϋπολογισμός ή ισολογισμός;  Οφείλουμε λοιπόν, αφού καήκαμε στον χυλό, να φυσάμε και το γιαούρτι. Δεν είμαστε στο ΔΣ μόνο να ακούμε ότι θέλετε να μας απαγγείλετε και μετά να σηκώνουμε το χεράκι. Ξέρετε, το όνομα Σικινιώτης δεν έχει την ίδια ρίζα με το Σήκωμα του χεριού. Μην μπερδεύεστε!
  4. Εσείς νοιώθετε βέβαιος ότι δεν κρύβεται ένα άλλο σκάνδαλο πίσω από κάποια νούμερα που αναφέρατε; Είδατε τα ποσά των κοινοχρήστων; Τα τέλη παρεπιδημούντων; Γιατί δεν με αφήσατε να απευθύνω την ερώτηση μου και να πάρω την απάντηση μου από τον εκπρόσωπο της οικονομικής που ήταν εκεί; Ήταν ανάγκη να πέσει λάσπη; Ξέρετε, την λάσπη να την ρίχνετε  σε τούβλα. Εγώ εύχομαι να μην είμαι τέτοιο…
  5. Δεν σεβαστήκατε την πρόταση μου για αλλαγή των ορκωτών λογιστών. Μα αυτοί δεν πιστοποιούσαν τα ποσά και τις διαδικασίες που έκρυβαν τα σκάνδαλα; Και τότε δεν είχαν στοιχεία οι σύμβουλοι, και τώρα με την στείρα πληροφόρηση που μας δίνετε είναι πιθανόν να ξαναγίνουν απάτες. Πού είναι η Διαφάνεια που υποσχεθήκαμε στον ψηφοφόρο της Μυκόνου; Μήπως είναι οι κλειστές πόρτες της Οικονομικής για όλους τους Συμβούλους; Μήπως προσπαθούμε να εφαρμόσουμε τις αρχές της Φεουδαρχίας και μας φαντάζεστε για αυλικούς;
  6. Όταν έχετε τόσο πολυπληθή οικονομική υπηρεσία, ποιος ο λόγος να πληρώνετε εξωτερικούς συμβούλους να κάνουν τους προϋπολογισμούς; Γιατί  δεν αξιοποιείτε το δυναμικό που υπάρχει; Άντε, ας μην κάνουν προϋπολογισμό, αλλά ούτε καν μισθοδοσία; Ακόμη και αυτή σε εξωτερικούς συνεργάτες; Ξέρετε ή έχετε ακούσει τίποτε σχετικά με διαδικασίες και σχεδιασμό αυτών; Το κάναμε; Μήπως απλώς ζούμε μία συνεχή επικάλυψη διαδικασιών που απλώς μειώνει στο ελάχιστο δυνατό την παραγωγικότητα των δημοτικών υπηρεσιών; Άραγε η ανασυγκρότηση που πρέπει να γίνει φαντάζεστε ότι θα επέλθει από το άλλο clopy paste του ΟΕΥ που παρουσιάσατε;
Δεν θέλω να συνεχίσω γιατί θα κουράσω τους αναγνώστες. Αλλά, προς Θεού, μην ξαναπείτε τέτοια κουβέντα, ειδικά για θέματα που σας είναι εντελώς άγνωστα. Αφήστε τις κρίσεις, δείτε τι μπορείτε να κάνετε, αξιοποιήστε το δυναμικό που έχει ο Δήμος, σχεδιάστε το αύριο με τον τρόπο που ξέρετε. Όχι, δυστυχώς δεν συμφωνώ με τον τρόπο και τις πρακτικές σας, αλλά τουλάχιστον κάνετε κάποιο σχέδιο. Μην μείνουμε στο τίποτε, στην αδράνεια, στην παθητική αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων που καθημερινά ζει το νησί μας. Ο Μυκονιάτης ελπίζει ότι είμαστε καπετάνιοι σε μεγάλες φουρτούνες, όχι απλώς θεατές ενός ναυαγίου!

Κύριε  Πρόεδρε,
Δεν φοβάμαι τους κουφούς ούτε τους τυφλούς. Φοβάμαι όμως αυτούς που δεν θέλουν να ακούσουν και δεν θέλουν να δουν, ειδικά όταν είναι στο τιμόνι…
Έχετε υποχρέωση, τόσο εσείς όσο και τα παπαγαλάκια που πετάγονται να ακούτε τι λέει ο κάθε Δημότης όπως επίσης και ο κάθε Δημοτικός Σύμβουλος. Εύχομαι να  Αν δεν θέλετε να σεβαστείτε εμένα, σεβαστείτε αυτούς που με ψήφισαν…

Με εκτίμηση και ταυτόχρονα με την Ευχή να είμαι εγώ ο λάθος…

mykonoss

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου